24 Kasım 2009 Salı

insan kayırma mı desem ne desem

Çok sinirliyim hem de çok,şuan işten ayrılmayı öyle çok istiyorum ki anlatamam malesef ki elim mahkum,çalışmam lazım.Birşeylere muhtaç olmak ne kötü

Ofisimizde 1 müdür ona bağlı 3 kız olarak çalışıyoruz.O 2 kızın müdürle arası çok iyi,yalakalık on numara,bende oldum olası sevmem bu işleri neyse bu 2 kızdan biri doğum iznine çıktı onun işlerinin yarısı bana devredildi yarısı öbür kıza,7 ay sabrettim o yoğunlukta çalıştım dişimi sıktım,dün geldi ama noldu o kıza devredilen işler ondan alındı ama benden alınmadı,banada hiçbişey söylenmiyor,ben insan yerine konulmuyorum ya,bugün sormasam daha öyle enayi gibi çalışıcam,evet o işler sende kalacak sen güzel devam ettirdin yine ettirirsin,ha yani bunu bana sormak yok fikir almak yok ve söylemekte yok.yok oğlu yok,sinirimden ölücem ya,kendimi hiç değerli hissetmiyorum burda,çıkmayı öyle çok istiyorum ki anlatamam,deli olucam düşünmekten deli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder