6 Ocak 2010 Çarşamba

çok yoğunum çok



Çalıştığım şirket satıldı çok çok büyük bir firma tarafından,artık kurumsal bir yerde çalışıyorum.Eskiden hep hayalimdi kurumsal bir yerde çalışmak ama şimdi keşke küçük bir yer olsada kafamız rahat çalışabilsek diyorum.İnsanoğlu malesef çok tatminsiz.


Şirketteki bütün sistemimizi değiştiriyorlar,kendi sistemlerini kuracaklar,şimdilik sadece bilgisayarlar ve mail sistemimiz değişti ve herkes çökmüş durumda,herşey ingilizce anlayamayan ezbere yapmaya çalışıyor.Bizim büroya evdede çalışabilelim diye sanki boş vaktimiz var gibi laptop verdiler.Bizim işimiz rakamlarla olunca üstte sıralanmış rakamlarla çalışamıyorum.Sanki bilgisayarın başına yeni otumuşum gibi,daha önceki bilgisayarımda rakamlar soldaydı ve ben artık bakmadan yazıp geçiyodum şimdiyse rakam arıyorum.Çok zorlanıyorum çok.En kötüsüde artık internette nerde geziniyosak izleniyor.Her bunaldığımda açıp blogları karıştıramıyorum.Eğitimler başlıyor haftaya ve artık bize tatil yok galiba.Allah hepimizin yardımcısı olsun ne diyim.




Bu arada yılbaşında 2 günlüğüne memleketimdeydim.Bol bol deniz havası alıp anneciğime doyamadan geldim.İstanbulda bana sanki deniz kokmuyomuş gibi geliyor neden bilmiyorum.
Resim bizim oralardan bilenler vardır .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder