31 Aralık 2010 Cuma

Kırkımız çıktı :)

Sonunda beklenen gün geldi,kırkımız çıktı bakalım oğlumda değişmeler olacak mı ?Öyle derler ya hani.Şuana kadar biraz zor geçti,geceleri bir düzen oluşturduk ama gündüzleri fena haldeyiz.15 dakika falan uyuyup uyanıyo balım.Hep emmek istiyo,mememde uyumak istiyor.Göğüs ucu yaralarımda anca geçiyo,gerçekten yok böyle bir acı.Sezeryan sonrası oluşan acıdan daha çok canımı yaktı.Ama ince giyinmek,ucuna kendi sütümü sürmekle geçirdim diyebilirim.Oğlum bir ayda 4215 kiloya ulaşmış,56 cm boyumuz uzamış,ilk aşımızıda sağlık ocağında yaptırdık,oğlum sadece cıyakkkkk dedi o kadar,acıya dayanıklı olacak galiba.Kendime neredeyse hiç vakit ayıramıyorum,bazen tuvalete bile gidemiyorum,apartmanı inletiveriyo hemen yavrucuk.İlgi istiyo artık,konuşmamızı istiyor,nasıl laf dinliyo anlatamam.Artık gözleriyle takip etmeyede başladı kuşum,sanki yavaştan gülücüklerde yapıyo ama refleks mi acaba diyede düşünüyorum.Bazen günler çok zor geçiyo bi oğlum ağlıyo bi ben,karşılıklı ağlaşıyoruz.
Lohusalıktanda hiçbişey anlamadım,zaten bir gün bile yatmadım ki.Bunalım,buhranda geçirmedim.Sadece annemin yanımda olamamasından dolayı zaman zaman ağlama krizlerine girebiliyorum.Allah kimseyi anasından ayırmasın.
Şimdilik böyle,bebişim bana müsade etse internete girebilicem ama anca bu kadar.

Herkesinde yeni yılı kutlu olsun,sağlıktan başka hiçbirşey istemiyorum.Herkes içinde sağlık diliyorum.

1 yorum: