19 Temmuz 2010 Pazartesi

bebişimle 21.hafta

Cumartesi günü kontrolümüz vardı,detaylı ultrasona girdik,canım oğlumun yüzü hariç heryerini inceledik.Yüzü hariç çünkü elleriyle yüzünü kapadı bebişim,sanırım utandı :) Canım benim ayakları,elleri,kalp atışları,kaburgası,göbeği işte heryerini gördük.Kilosu,boyu gayet iyiymiş.Cuma günü şeker yüklemesi yapılacak,inşallah herşey yolunda gider.Doktora gideceğimiz günün öncesi ise ilk defa artık tekmelerini gerçek anlamda hissettim hatta hissetmekle kalmadık göbeğime bakınca tekme attığı anlaşılmaya başladı.Şuan bile ara ara tekmeliyo canım benim,yerim onun patilerini.
Ve dur durak bilmeden bende kilo artışı başladı,aniden bu artışların sebebi nedir bilemiyorum.Doktorda çok şaşırdı,şimdiden 9 kilo almış oldum.Allah sonumu hayır etsin.Dikkat ediyorum,hamur işi neredeyse hiç yemiyorum,kızartma falan zaten yok,zeytinyağlı ve ızgaralarla,salatalarla besleniyorum ama meyve çok seviyorum.Sanırım meyve aldırdı bana bu kiloları,2 dilim karpuz yerine 1 yiyicem,1 salkım üzüm yerine yarısını yiyicem,yani böle herşeyin yarısını yiyecekmişim.Günlük yürüyüşlerde olmasa nolacağım acaba?Ne kötü,bazı hamile arkadaşlar var,başka arkadaşlar anlatıyor,hiç dikkat etmiyorlarmış ne buluyolarsa yiyorlarmış 10-12 kilo almışlar hamilelik süresince.Ben neden bu kadar dikkate alıyorum offfff.
Bebeğim sağlıklı olsun,kolay doğumum olsun başka bişi istemiyom.

2 yorum:

  1. Ne güzel herşey yolunda olsun hep. Kilo olayınına dikkat et ama dert etme. Sanırım bende bayagı kilo alıcam şu an 13hafta+ 5 günüm 1.9 kilo almışım. acayip karnım çıktı.

    YanıtlaSil
  2. Amin Denizcim,dert etmemeye çalışıyorum ama ne kadar,inşallah çok kilo almadan doğumumuzu sağlıklı bir şeilkde gerçekleştiririz.

    YanıtlaSil