1 Kasım 2010 Pazartesi

36+2

Bugün kontrolüm vardı,canım oğlum 2.700 gr olmuş.Değerlerine bakınca 1 hafta önden gidiyomuş yavrum.Hareketleri çok iyi o yüzden Nst'ye gerek duymadı doktor.Ayrıca çatı kontolüm de vardı.Biraz canım yandı,ondada bir problem yokmuş,Normalmiş.Yani normal doğuma engel şuan için hiçbir problemimiz yok,inşallah da böyle gider.Normal doğumla dünyaya getirmek istiyorum yavrumu.Çünkü annem rahatsız olduğu için benimle ilgilenemez,kayınvalidem yardımcı olacak ama insanın kendi annesi gibi olamaz.Çekinirim ben.O yüzden biran önce toparlanıp bebeğime kendim bakmak istiyorum tabi Allah nasip ederse.
Doktorum doğuma girmeyebilirmiş,sinir oldum ya.Bunca zaman beni kontrol eden kişi,ilgilenen kişi o ama doğum gece olursa kim varsa nöbetçi o giriyormuş doğuma.Eğer ben illaki kendi doktorum olacak dersem 200 tl fark alınıyomuş.Keşke bunları daha önce öğrenseydim.Bu saatten sonra hastane değiştirsem mi diye düşünür oldum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder