11 Kasım 2010 Perşembe

Neredeyse doğuruyordum


Bugün doktora gittim,kontrolüm vardı.Bebeğim 10 günde 600 gr almış ve şuan 3.380 kiloda,ve bende en ufak bi kasılma yok.Nst'ye girdim,sonuçlar gayet iyi kasılma yok.Tekrar çatı muayenesi yaptı doktorum ve bu kiloda bile bebeği normal olarak doğuramayacağımı söyledi.Normal doğumu beklersek bebek 4 kiloyu çoktan aşmış olurmuş ve benim bedenim bunu kaldıramazmış.Bu yüzden sezeryana karar verildi.Yarın bebeği alalım dedi ama ben kendimi şuan hazır hissetmediğimi ve biraz daha beklemek istediğimi söyledim.Arayada bayram girdiğinden 10 gün daha bekleyeceğiz.22 kasımda sezeryanla dünyaya gelecek bebeğim tabi daha önce gelmek isterse onu bilemicem.Bende hem bir moral bozukluğu,normal doğumla dünyaya getiremiyeceğim diye,hemde telaş-mutluluk var.Yüzdüm yüzdüm sonuna geldim neredeyse.Herşey rüya gibi,ve bu rüyadan 10 gün sonra yeni bir hayata,3 kişi olacak ailemizle uyanacağım inşallah.Bebeğim sağlıklı olsunda başka hiçbişey umrumda değil.Bu arada bugün itibariyle 24 kilo almış bulunmaktayım.Rekora doğru gidiyorum galiba...

2 yorum:

  1. Allah kolaylıklar versin gizli dünya.Umut hoşgelsin dünyaya.

    YanıtlaSil
  2. Amin denizcim,çok sağol.Sende inşallah en yakın zamanda yavrunu kucağına alırsın.Sağlıkla,mutlulukla.Emin ol dualarım sizinle

    YanıtlaSil